luni, 28 martie 2011

MAMA COPIILOR MEI

Nu am prea multe poze in acest fisier...in acea vreme nici nu aveam aparat de fotografiat...am cumparat unul in aceasta excursie cu "Trenul prieteniei" pe traseul Kiev, Leningrad (azi si ieri de fapt Sankt Petersburg) si Moscova
Am putut atunci sa ne permitem sa mergem cu taxi-ul pana la Petrodvoret, desi fusesem si in ziua precedenta cu restul grupului...simteam nevoia de fi aproape de sufletul rusului...de a intelege fiecare Matriosca...


Parintii ei nu au fost niciodata in concediu in tara (nici vorba de ceva in afara...socrul meu, aviatorul din '44, a "iesit" prima data intr-o excursie la Chisinau, prin '96, unde a ramas "la iepe" indragostit de-a pururea de Hipodromul ploiestean...)
Am aici actul ce atesta originea germano-polono-romana-galitiana al sotiei barbatului cu ochi albastri si suflet cat curcubeul verii...



si cateva poze unde nimeni nu a mai recunoscut pe nimeni... mi se pare doar a zari o sclipire in ochii unei cumnate, acum in Canada...in ultima fotografie...




In cimitirul din Urlati am gasit insa "din prima" mormantul primei sotii a bunicului mamei copiilor mei...monument suplu, alb, marmura de Carrara, ce poarta inca semnatura sculptorului Vidali...

Un comentariu: