vineri, 18 martie 2011

COPIII MEI

Incep in sfarsit acest blog...nu cunosc fetita din imagine, micuta cu par carliontat a carei poza o am intr-un fisier inca de acum sapte ani...am donat atunci o suma oarecare pentru un proiect UNICEF, in favoarea copiilor...Am facut gestul din toata inima, cu toata dragostea de care eram in stare, cu gandul la copiii ce "mi-au trecut prin mana" purtandu-le responsabilitatea pana dupa majorat, indiferent daca i-am infiat, i-am avut in plasament familial, imi erau rude, cumnat sau nepot, sau pur si simplu, erau copii pentru care eram tata biologic... copii carora le-am pus sub brad, un cadou de Craciun, o ciocolata in cosul iepurasului de Paste, cate o masa calda pe masa seara, dupa ce veneau imbujorati de la joaca, alegand la maturitate fiecare o alta cariera: medicala, universitara, sau arhitectura, ori in economie. Acum sunt raspanditi prin Ploiesti, Bucuresti, in Suedia, Spania sau Canada...fetita blonda nu am cunoscut-o niciodata, cine stie, poate candva, voi primi un mesaj de la ea si-mi va spune ca si de ea avut grija Dumnezeu si e bine...
Imi cer iertare petru calitatea pozei...are peste 25 de ani...


De cand vad imaginile proportiei catastrofei din Japonia, un gand ma framanta : nu am inca nepoti...daca as mai adopta o fetita orfana de acolo, daca ar face acest gest si alti parinti ce din diverse motive acum nu au cine sa-i mangaie, sau au ei ceva pe suflete, poate Dumnezeu va face ca si Romania sa devina o Tara unde sa rasara Soarele, ciresii din sufletete vor avea flori de sperante pe ramuri,
raurile vor avea ape limpezi si copacii vor creste din nou cu toporasi la radacina...

4 comentarii:

  1. Propune aceasta varianta de ajutor la tine pe blog Karina...sunt convins ca vor fi atat de multi in stare sa faca acest dar copiilor napastuiti din Japonia...Ma simt in stare sa o fac...si cand iti doresti sincer asa ceva, Dumnezeu iti da si pterea de a o face !
    Sarutmana !

    RăspundețiȘtergere
  2. Toata stima pt ce-ai facut si mai gandesti sa faci pt copii ! Sa fii binecuvantat !

    Azi am descoperit noul tau blog, succes ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Doamne-ajuta ! Am intrebat deja ce demersuri trebuiesc facute, astept raspunsul. Bine ai venit in comunitatea parintilor nostri !

    RăspundețiȘtergere