sâmbătă, 14 mai 2011

TATAL COPIILOR MEI. ADICA EU

La 16 ani, eram deja prea batran sa joc tenis de performanta...visam insa la cei doi romani, finalisti de Cupa Davis. Visul mi s-a indeplinit in acelasi an, 1972:


nu am jucat tenis cu cei doi finalisti din acea toamna de la Charlotte,le-am facut insa o caricatura uriasa, cu care i-am intampinat, atunci cand au venit pentru un meci demonstrativ, la liceul I.L.Caragiale din Ploiesti.Drept cadou, mi-au...nu, nu mi-au daruit o racheta de tenis, mi-au oferit posibilitatea de face o poza impreuna...m-am multumit si cu atat.Eram singurul din tot liceul, care a fost langa Ilie Nastase si Ion Tiriac !
Nastase m-a rugat sa-i dau lui caricatura.I-am dat-o cu autograf...EU, AUTOGRAF LUI NASTASE IN 1972 !!! CEL CE CASTIGASE ROLAND GAROSSUL, WIMBLEDONUL SI FORREST HILS ! Era ca si cum astazi, un pitic de la echipa de juniori de la Petrolul, i-ar da un autograf lui Messi...

La 17 ani visam sa devin arhitect si desenam bisericile orasului, case vechi, castanii de pe bulevard si Statuia Libertatii din centru. Posibilitatile materiale erau reduse insa atunci...am " picat " in vara...asa ca am dat examen la Hidrotehnica, toamna...am " intrat " al doilea pe lista, cu 9,50...Primul, Petrica Zaharescu, a intrat cu 10!
Am facut stagiul miltar impreuna, si anul urmator, Petrica a riscat, a renuntat la Hidro si a dat examen din nou la...Arhitectura...a intrat !
Fiul meu e acum student la Arhitectura din...Madrid...c-asa-i in tenis...

Astazi," Rumanul " isi numara cele 1001 de conturi, Nastase, cele 1001 iubite, iar eu, cele 1001 fire albe din barba...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu