joi, 21 iulie 2011

SUNT IMPREUNA DE 60 DE ANI...

Marti pe blogul "Perpendicular pe paralela 45", nu am vrut sa fiu rautacios sau carcotas...pur si simplu mi-am amintit niste clipe din viata lor:


si m-am amuzat citind firma unei pensiuni din Campina

astazi cand toata lumea a aflat ca cei doi
implinesc 60 de ani de casnicie, nu pot decat sa le urez viata lunga si casnicie linistita in continuare, iar la masa festiva sa aiba cati mai multi prieteni sinceri...nu ca cei din 1966...




Le urez "La multi ani !" cu ocazia nuntii de diamant...



Parintii mei au aniversat anul trecut "NUNTA DE ALABASTRU", adica 65 de ani de casnicie...
In toamna aceasta va invit la sarbatoarea a 66 de ani de casnicie si cate 88 de ani de viata fiecare !
Ne prindem si pentru "nunta de platina" ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu